İçimdeki kıpırdanışları dinliyorum.
Bir şeylere açılmak, bir yerlere koşmak, dünyayı kavramak istiyorum.
Dünyanın bize yaşatılandan, öğretilenden daha başka olduğunu seziyorum..🌼 Tezer Özlü
Var mı dünyada günah işlemeyen, söyle;
Yaşanır mı hiç günah işlemeden, söyle;
Bana kötü deyip kötülük edeceksen,
Yüce Tanrı,ne farkın kalır benden, söyle..
Ve şimdi gezdir gözlerini Semerkant'ın üzerinde!
Değil mi ki o yeryüzünün ecesi?
Alıp tüm diğer kentlerin Yazgı iplerini ellerine,
Çıkmamış mı hepsinin üstüne o mağrur?