Bir ergenin 4 kere okuldan atılmasını ve yeniden başka bir okula gitmemek için evden sürekli kaçtığını anlatan bir kitap. Başta her şey çok güzel gidiyordu aslında ve sonu kesin iyi biter diye beklediğim bir kitaptı. Ama sonunda asla şaşırtıcı bir durum olmadı. Edebi tür yönünden zayıf, günlük konuşma diliyle yazılmış bir eser. Maalesef bu kitap önereceğim kitaplar arasında değil.