Genç Bir Doktorun Anıları
Çok akıcıydı okumaktan çok fazla keyif aldım.
O dönemin Rusya’sını sana öyle güzel geçiriyor ki, sadece doktorluk olarak da değil bir işe başlarken var olan o ilk deneyimsizliği ele alışı, aktarışı.. açıkçası okunması gereken kitaplar arasında olabileceğine inandırdı beni muhtemelen sağlık sektöründe çalışan birisi daha da keyifle okur, bir bakmanızı tavsiye ederim.
Kitabın anlatımına diyecek lafım yok ben o bozkırın ortasında yegoruşkanın yanındaydım onun hissettiklerini hissettim. Aynı korkuları içimde barındırdım o fırtınanın ortasında kasırganın içindeydim.
Fakat yolculuk beni çok yordu kitap bana hiç hitap etmedi akıcı bulmadım.
Bozkırda sıkıldım arkadaş akşam ateş başındaki hikayeler zevkliydi ama ne bitmek bilmeyen bir yoldu bu ne kadar sürdü sahi 1 ay falan mı… Bozkır