İnsanları tanıdığımız ve tanımladığımız kimlikleri dışındaki hayat ve yaşamalarını yok sayıyoruz. Ya da politikaya-toplumsal alanlara ilgi duyan aktivistlerin duygu, duyusal, ruhsal ve psikolojik yönlerini ihmal ediyor, bu yönlü ihtiyaçlarına dair çoğunlukla bir fikrimiz yok. Bu kitapta belki de zihin, duygu, düşünce ve toplumsal sorumlukların nasıl çarpıştığı ve de nasıl birbirini besledikleri sonucuna varabiliriz.
Ne olursak olalım, gülmekte, eğlenmekte, özlemek, ağlamak, sızılar çekmekte insana dair olduğunun en güzel örnekleri kitapta sergileniyor....
Harika bir kitap...
Eğer uzun süre diye bir şey yoksa, hayatının geri kalanı diye bir şey yoksa, bundan böyle diye bir şey de yoksa, yalnızca şimdi varsa, o zaman da övgüye değer olan şimdidir...