Bekir .T

Bekir .T
@Ali213449
Hayat hatıradır , unutursan ölürsün. Burası dünya burda bütün güzel şeyler yarım kalır ...
Sağlıkçı
Mşü
İstanbul
Diyarbakır, 15 Ekim 1997
60 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Ölsen ,ilkin ,yazık-oldu diyecekler . Sonra durup , neden öldü diyecekler. Dostlar ergeç unutacak bir gün ama.. Uzun zaman seni anar sevmeyenler .
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Bekir .T

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
16 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
7.1/10 · 2.438 okunma
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar . Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia . Adını gizleyeceğim Sen de bilme , Lavinia.
Kendi bahçesinde dal olamayan biri Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor.