Kitap çok güzel çok beğendim. Kitap çok eğlenceli hoşuma gitti size de tavsiye ederim. Kitap gerçek bir bakkaldan esinlenmiş arkadaşlar ve bu kız çırak olmak istiyor. Kitabın sonunda ise bu kız üniversiteye gitti halini gösteriyor.
Kitap çok güzel herkesin okumasını tavsiye ederim.Kitabın konusu peltek bir insanın yüzünden insanların hayatının değişmesi. Ve bir toz yüzünden insanların değişmesi