İyi ama benim şiirimi beğenen insandan da bu kadar yobaz, bu kadar gerici bir mahlûk çıkar mı? Buna da ayrıca üzülüyorum. Yani böyle bir insan tarafından beğenilmiş olduğuma...
Istanbul muhakkak ki güzel şehir. Ama benim için güzel şehir, çirkin şehir diye bir şey yok. Sadece senin bulunduğun şehir, senin bulunmadığın şehir diye bir şey var.