Ali bey

Ali bey
@Alibey33
Kendim olmayı severim Şiir yazar ve okur
Sizden benimle konuşmanızı rica ediyorum... Çünkü kendi sessizliğimde boğulmak üzereyim..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz..
Puan vermedi·64 syf.··
2025 12. kitabı
Eserde arzusuna yenik düşen ve onun peşinden resmen saplantılaşmışçasına vazgeçmeden koşan bir doktorun bunu ‘amok’ olarak tabir ettiği hikaye anlatılıyor. Kendisi de bunun farkında olmasına rağmen yani sonunda cezasını çekeceğini bildiği halde saplantısında ısrarcı olan doktorumuz kendi sonunu kendi elleriyle getiriyor. Başta yaptığının hekimlik adına yanlış olduğunu düşünsem de sonunda kendi hayatından vazgeçmek pahasına sözünde durması bu düşüncemden beni vazgeçirdi. Sonucu üzse de hayat dersi niteliğinde, zaman zaman hatırlanıp tekrar okunabilecek bir kitap Keyifli okumalar
Amok KoşucusuStefan Zweig · Zeplin Kitap · 2018134,9bin okunma

Ali bey

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.··
2025 12. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,9bin okunma