İsterdim ki insan biraz sevgi görünce şımarmasın, kullanmasın, Değer verildiğini hissedince bunu suistimal etmesin. Samimiyet karşısında hadsizleşmesin, sınırlarını bilsin. Biraz olsun elindekinin kıymetini değerini bilsin, bu zaten elimde rahatlığıyla ne kendini nede karşısındakini değersizleştirmesin.
Mesele bakmak değil ki görmek..
Mesele hissetmek...
Mesele anlamak..
Mesele birinin gözlerine baktığında onun kalbini görebilmekte..
Gördüğü o kalbe..
Kalbini yakıştırabilmekte...
Yakıştığı o kalpte
Yaşayabilmekte yaşatabilmekte.