Koca bir ömrü heba eden şey, takılı kalmaktır. Bir olaya, bir insana, bitmiş bir aşka ya da vefasız bir dosta... Orada kalmak, oradan bir adım öteye gidememek, insanın kendini olduğu yerde tüketmesidir. Oysa geçip giden ve bir daha gelmeyecek olan bu hayatta hiçbir şey, hiç kimse sizi olduğunuz yere saplayacak kadar önemli değildir.