Şeyma

Şeyma
@Aliceinthebookland
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Karanlıklarda, grilikte yaşayanlar. Birbirlerini daha erken bulsalardı sonuç değişebilir miydi?"
Sayfa 255·Kitabı okudu
"Ah şu insanlar o kadar... Zayıflar ki. Hayatlarını değiştirecek güçleri yok. O hissi biliyorum. Tek yapabileceğin katlanmak. Bunun seni ne kadar yıprattığını kimse anlamıyor."
Sayfa 192·Kitabı okudu
"Hayatımın her günü dehşete kapılmış halde uyanıyorum."
Sayfa 217·Kitabı okudu
"Benim içimde neler olduğunu kimse öğrenmedi. Acıların beni nasıl yiyip bitirdiğini. Kimse beni kurtarmadı ya da savunmadı."
Sayfa 109·Kitabı okudu