Şunu bunu görüyor gözüm. Eğriyi doğruyu seçiyorum seçiyorum da... yani nedir bu olanlar? Neden, niçin anlamıyorum. Bir başka hayat vardır bu dünyada mutlaka. Bir başka hava bir başka güneş... başka insanlar vardır mutlaka. Başka türlü bir hayat vardır... "Ve en önemlisi sevilecek başka güzel insanlar vardır."