*Kendimiz, kendi içimizde kendimiz için başkalarında kusur arayıp; kendimizi bilinçsizce o başkalarına dönüştürüyoruz.Yalnızlaşmamızın ve bencilliğimizin sebebi kendimiz olamamamızdan kaynaklı.* *Hâlbuki Adalet ilk onu tutan eli keser.*
"Nasıl ok, hedefi ararsa hedef de oku arar, çünkü birbirlerinin varlığına anlam katarlar, hedef önemsiz bir kağıt ya da tahta parçası olmaktan çıkar, okçunun dünyasının merkezine dönüşür."