Ali Çelik

Ali Çelik
@Aliii47
Işığa ve ateşe; amin.. sevgiye ve güzele; amin.. aydınlığa ve güneşe; amin… Mêrdîn
Yüreğim bir güvercin gibi çırpınıyor, kanım durmaksızın kalbime hücum ediyordu, ağlamak istiyordum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''Kabahatlerin en korkuncu, nankörlüktür...''
"Tanrım! Niçin beni bu kadar korkunç cezalandırıyorsun!"
Sakinim ve Tanrı biliyor ki, ölüme her zaman daha iyi bir yaşama geçiş olarak bakmışımdır, şimdi de öyle bakıyorum; fakat neden gözyaşlarına boğuluyorum?
Şu para denilen iğrenç şey yok mu, bütün insansal ilişkileri rezilleştiriyor!