Niçin hep acı şeyler yazayım?Dostlar,yufka yürekli dostlar bundan hoşlanmıyorlar."Hep kötü,sakat şeyleri mi göreceksin?"diyorlar."Hep açlardan,çıplaklardan,dertlilerden mi bahsedeceksin?Geceleri gazete satıp izmarit toplayan serseri çocuklardan;cezaevlerinde ruhları kemirile kemirile eriyip gidenlerden;doktor bulamayanlardan;hakkını alamayanlardan,iyi güzel şeyler kalmadı mı?Niçin yazılarındaki bütün insanların benzi soluk,yüreği kederli?Bu memlekette bahtiyar insan yok mu?".....