"Bir herkesin gördüğü ben vardım, bir de aynadaki yansıma. Ben en karanlık sırların güzel maskesiydim. Ardımda ne gizlediğim ben bile bilmezdim çünkü dönüp de arkama bakmazdım."
"Gece ve ay ne kadar birbirine bağlıysa gündüz ve güneş de öyle bağlıdır, gündüz aydınlıktır ve her aydınlığın kaynağı güneştir. Ayın aydınlığının kaynağı bile güneştir, güneş ve gündüzün aşkı öyle büyüktür ki belki onlar olmasa gece ve ay asla kavuşamayacaktır... Güneş sönse, ay devam edebilir mi parlamaya? Güneş olmasa... gece görebilir mi âşık olduğu ayı? Gündüz güneşe muhtaç, gece aya, ay güneşe... En büyük aşklar başka aşklara da ilham olur derler. Güneşin gündüzü aydınlatması, sizce de ilham olmuyor mu ayın geceyi aydınlatma çabasına?"