Şimdi hareket çağındayız. Halk hareket
halinde. Biz nedenini ve nasıl olduğunu
biliyoruz. Hareket var, çünkü hareket etmek
zorundayız. Halkın yollara dökülmesinin
nedeni bu. Çünkü, daha iyisini istemekte. Ve
bunu elde etmenin de tek yolu bu. İstiyorlar,
muhtaçtırlar, gidecekler, bulacaklar. İnsan-
ları kavga edecek kadar çileden çıkaran, ezil-
mektir.