1)Ne tuhaf bir ifade,diye geçirdim içimden.Pilini şarj etmek.Tüken,şarj ol,Tüken şarj ol…
2)Neden burdasın?
Ölümden korkuyor musun?
Halindem memnun musun?
3)Bazen olaylara farkı bir bakış açısından bakmak çok işe yarar.
4)Soruyu bir başkasına sorduğun bir şey olmaktan çıkarıb kendine sorduğun bir şeye dönüştürürsen artık aynı insan olmazsın.
Misal:Neden burdasın?>Neden burdayım?
5)Bazen insan tatmin edici bir şeye ne kadar hazır olduğunu bilemez.
6)Öncelikle,o bilgiyle istediği her şeyi yapa bilir.Kişi onu ortaya çıkardığı andan itibaren bilgi ona aittir.
7)İnsan neden burada olduğunu bilince, o nedeni gerçekleştirmek istediği her şeyi yapar.
8)Doğru korkuya ya da doğru arzuya oynarsan insanlara belli ürünleri satın almaya ya da belli hizmetlerden faydalanmaya ikna edebilirsin
9)Bir şeyi zatən yaptıysan ya da her gün yapıyorsan, onu yapma şansını bulamamaktan korkmazsın.
10)İki seçeneği tartığınızda ve o seçeneklerden biri varoluş amacınıza ulaştığınız bir yaşam sürmek,diğeri ise sadece yaşamak olduğunda kararın çok basit olcağını sanıyorsunuz.
Karakterler:
1)John+
2)Casey+
3)Mike+
4)Anna+