Neden yaşıyorum;
Bunu bir bedene fakat o bedeni paylaşan birçok kişiye sormak lazım. Birisi "İntikamın var alman gereken." diyor, birisi "Tarafsız yazılarla toplumu şekillendirmelisin." diyor, bir başkası "Cidden niye yaşıyorsun ki hadi bitirelim şu oyunu." diyor.
Yani ben bile hemfikire varamamışken bir bedende verebilecek pek de kesin cevaplar bulamıyorum.