Alone angel2

Alone angel2
@Alone_angel2
...
Öğrenci
Lise
10 Nisan
16 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Kendime hep şey diyorum; ne bekliyordun ki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sabrederken aslında vazgeçtiğini fark ettiğin o an..."
"Susarak geçmiyordu fakat konuşarak anlatılamıyordu bazı şeyler."
"Anlatırken ağlarım diye anlatmadığım çok şey var..."
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyfendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var…