Kaan Eylence

Kaan Eylence
@Alonepssngr
Neşet Ertaş
Özü gülmeyenin yüzü güler mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hezeli Dedeli Gönül Hezeli Çiçekdağı Da Döktü M'ola Gazeli Dolaştım Alemi Gurbet Gezeli Bulamadım Zahidem'den Güzeli 
Müzik
Hâlâ bekliyor musun? Beklemek, şimdi hiç duymayan birine, Dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız. Peki ya umut? Umut, şimdi hiç görmeyen birine, Gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız.
Müzik
Hâlâ yalnız mısın? Sadece özgür. Peki mutsuz? Sadece alışmış. Peki ya aşık? Sadece eksik.
Müzik
Bugün uzun aradan sonra ilk defa istediğim kitapları aldım. Mutluluktan delirmek üzereyim ve çevremdekilerin tuhaf bakışlarına aldırmaksızın güle oynaya eve geldim. Bir an önce aldıklarımı okumak istiyorum.