Yaşadığın olayları seni yargılamadan dinleyen insan varsa, başına gelen ne olursa olsun o anda kendini iyi hissedersin. İşte kitap bu ideayı okura yansıtıyor. İnsan olaylara tek başına göğüs gerdiğinde unutmaya meylediyor, ama yıllar sonra da olsa bir şekilde karşısına çıkıyor. Stefan Zweig yine kısa öyküsüyle okuyanı mest ediyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat can sıkıcı bir tuzaktır. Düşünen bir insan olgunluğa eriştiğinde ve tam bir bilinç kazandığında kendini istençsiz olarak sanki çıkışı olmayan bir tuzağın içindeymiş gibi hisseder.