Modern çağa olan eleştiri kitaplarından.
Üslubu akıcıydı.
Sadece dindar(muhafazakar) kesime değil seküler insanlara da hitap ediyor. Kitapta iki dil kullanmış.
Fincanımızda gerçekten de kola var.
Geleneksel anlayışımızı terlettik yaşama sevinçlerimizi de alıp götürdü(sistem). 40 yıl hatır yok artık mideyi şekerlendirecek başka bir şeye ihtiyaç duyduracak şeylere yöneldik.
Keşkeli bir cümle işte
Hey gidi 40 yıl hatrı olan süslü fincanımız...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasıl bir dönemdeysek herkes çok sinirli,her şey çok aksi ve her konuda aşırı şanssızlık var. İnsanlık resmen yıkım içerisinde kimsenin tahammülü ve enerjisi yok.😶
Belki de herşeye çabuk ulaştığımızdandır.
Mâna yükleyemiyoruz hiçbir şeye.