Alparslan

Alparslan
@Alparslan890
❝İyilik iyidir…❞
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şeyi bir hiç uğruna kırıp dökmenin verdiği anlaşılması güç bir tatmin.
Boşuna dünyayı değiştirmeyi hayal ediyordu, kendisini bile değiştiremiyordu: Gönlünün derinliklerinde kapitalistti — en iyisi kendi için, kırıntılar başkaları içindi.