Alpay Özman

Alpay Özman
@Alpayozman

Alpay Özman

, bir kitap okudu
6/10
·143 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 10,5bin okunma
Reklam
İnsanoğlu iyi değil. Belki kötü de değil. İkisinin ortası bir şey. Bazen iyi bazen kötü. Çoğu zaman kötü. Bencillik mayasında var.
Sayfa 68·Kitabı okudu
“Bazen düşünüyorum da,” demiş “yaşam insanoğlu için bir armağan mıdır, yoksa ceza mı, çözemiyorum.”
Sayfa 56·Kitabı okudu
Acıyı bilmeden sevincin anlamını kavrayamayız.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Ama padişahımızın küçük bir kusuru varmış. Övünmeyi pek severmiş. Ne zaman bir iyilik yapsa tahtına kurulur, başlarmış anlatmaya: “Bugün yoksullara şu kadar altın dağıttım. Açları şöyle doyurdum, yetimleri böyle sevindirdim” diye. Padişah övünmeye başlar başlamaz sarayda ne kadar dalkavuk varsa başına toplanır, her söylediğini alkışlayarak iyice pohpohlarmış onu.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam