Bekir Alp Aladağ

Bekir Alp Aladağ
@Alpbatuna
Yalnızlıkla çok oynadım ben Ellerimi tutsan, olmaz mı? Gülüşün güneşim olsa Geceye hasret kalsam, olmaz mı? Yedi mevsimden de yediveren istemem Papatya koksan, olmaz mı? Kavrulup kül olsam da sevdandan Dudakların tenimi yaksın, olmaz mı? Ruh çekilip gidince tende Ben sende kalsam, olmaz mı? Bekir Alp Aladağ
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bastığın yerleri “toprak”diyerek geçme, tanı Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı Sen şehit oğlusun,incitme,yazıktır atanı Verme,dünyaları alsan da bu cennet vatanı 18MartÇanakkaleZaferinin 109 Yılında tüm Aziz şehitlerimizi saygı ve rahmetle anıyorum #18martcanakkalezaferi
18 Mart Çanakkale Zaferi
“Cahiller, dalkavuklar, mürailer rahat rahat yaşıyor.” Peyami Safa
İnsan ve Toplum
"Televizyonların 100 kanalından 99'unda cinayet,uyuşturucu,dalavere ve ahlaksızlıktan başka şey göremezsiniz.Yani millet tamamen cahil bırakılmış hiç düşünemeyen,sadece tüketen bir toplum oluşturulmuş. Kafalar garibanlaşmış,hatta perişan olmuş;çünkü kafalar köleleştiriliyor,,kafalar sömürgeleştiriliyor." Oktay Sinanoğlu
1000k
Kelimeler Albayım , bazan cellattan daha zalim olabiliyor !
1000k