Hava Her zamanki gibi kapalı ; odam soğuk... yanımda her şeye rağmen bana yabancı , bütün yakınlığına rağmen benden ayrı, benden başka bir insan. . Adalelerim de yorgunluk ve Başımda ağrı..
Dün akşam hele buraya geldikten sonra bir an neleri ümit etmiştim. Sihirli bir el tarafından tamamen değiştireceğimi , Ruhumda, küçük kız çocukları gibi masum, Fakat aynı zamanda Bütün hayatımı kavrayacak kadar kuvvetli heyecanlar duyacağımı , bu sabah uykudan , başka bir dünyaya doğar gibi uyanacağımı sanmıştım. Fakat hakikat ne kadar başka..
Demek ki insanlar birbirlerine ancak muayyen bir hadde kadar yaklaşabiliryorlar ve ondan sonra daha fazla sokulmak için atılan her adım daha çok uzaklaştırıyor..