Evet hocam, bence her yazar biraz da bunun için yazıyor; okurun kendinden bir parça bulabilmesi, kendini sorgulayabilmesi ve satırların arasında kendi hikâyesine rastlayabilmesi için. Ben de şiirlerinizde birçok yerde sizi değil, kendimi okudum. Kalplere dokunduğunuzu değil, iz bıraktığınızı söylemek daha doğru olur. Çünkü bazı satırlar okunup geçiyor, bazıları ise insanın içinde kalıyor. Güzel sözleriniz ve bu duyguları kaleme aldığınız için ben teşekkür ederim 😊🙏 🫶