Züleyha ikimizde bir kafesin içindeyiz farkında mısın?
Seninki telden benimki gönülden bir kafes.
Seni bıraksalar kafesinden sen özgürsün,
Beni bıraksalar kafesimden ben ölürüm..
Bir şey gelecek
Bir şey gelecek,ben gideceğim
Kimse ağlamayacak Dilara,
Hiçkimse gülmeyecek
Bir boşluk,varlıksız,varlıksız ve kıyassız.
Ben,bütün şairlere dokundum,geçtim
Bütün şairlere,prenslere,bütün kurbağalara
Bütün kahramanları ben öldürdüm Dilara,
Ben öldürdüm sandılar. Ali Kınık