Alper

Alper
@AlperVural
Sadece sevilmeyi değil sevmeyi de sevebilmeli insan...
Mavi sevilmeye, sevmeye hazır her âşık gibi hayranlıkla kendisine bakıyordu. İnsanın içini ısıtan, kalbini mutlulukla dolduran, geçmişi silen, geleceği düşündürtmeyen bir bakıştı bu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen alışmışsın güneşli günlere, ben gecenin dördü beşiyim..."
Anlatmak istediğim o kadar çok şey vardı ki.
Unuttuğum biri var geçmişte. Sapasakin, gepegenç, Gözleri ateş gibi parlak, Elleri küçük ama kuvvetli, Saçları kıvır kıvır, Halinden memnun... Zaman zaman hatırlardım eskiden, Nefeslendiğim zaman bayırlarda. Korktuğum zaman, bir şeylerden, O ateşli gözler gelirdi aklıma. Galiba şimdi unutulan, Biri değil bir şeyler de var. Dünya dönüyor dönmesine ama.. Her dönüşte gömülen bir şeyler var. Ben.... Unuttum çocukluğumu, Unuttum anılarımı, Bir akraba resmi değil mi şu duvardaki Acaba sizliyor mudur onunda kemikleri.. Yaşanıp ta anılmaya değer her şey gibi..
Kafanı yastığa her koyduğunda aklına geliyorsa, ya kimsede görmediğin mutluluğu tattırmış ya da çok derin yaralar bırakmıştır...