alper

alper
@Alperline
“Uğruna ölüme gidilen şey, kendini karanlıkta bir ışık gibi hissettirir.”
Kendisine sunulan sevgiden nefret ediyordu, çünkü hiç karşılık beklemeyen bir sevgiydi bu, saçma, gerçekdışı, doğa yasalarına aykırıydı.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Deli olmak, düşüncelerini iletmekten âciz olmak demek.
Edebiyat
İnsana yakışan, insanca yaşayıp var olmaktır.
Müzik
belki de onun dünyasında mevsim yazdı, bedeni onu bekleyen kişinin tutkusuyla ısınmıştı.
Edebiyat
kendi dünyasında yaşayan herkes delidir.
Edebiyat