alper

alper
@Alperline
“Uğruna ölüme gidilen şey, kendini karanlıkta bir ışık gibi hissettirir.”
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Edebiyat
hiçbir insan amaçsız, bir amaca yönelmeden yaşayamaz. Bir amacı beklentisi olmayan insan genellikle bir canavara dönüşür..
Edebiyat
özgürlüğe alışmış, sert yaradılışlı bir kuş. Cezaevinde yaşamaya alışamaz.
Edebiyat