Redmore

Redmore
@Alpho
Sonsuz karanlık... Arada renkli televizyon ... Bi de az kitap okudum söylim ... Follow me niga...
Hocanızdan yediğiniz en iyi dayak neydi bi de sebebi ? Benim : dayak yeme sebebim 1.sınıfta hava olsun diye ters B harfi çizmiştim tokatlamıştı ;))
Anket
Reklam
İlginç
Başınıza gelen en ilgin olay neydi ? Beni 3 tane köpek kovaladı bildiğim tüm duaları okumuştum ;))
Anket
Hayatınızda ki ilk içtiğiniz sigara neydi ? Benim : 2 ay önce parlament ;)
Yeme-İçme
Çanakkale de yaz okulu alan var mı kalmalık bir buçuk aylık ev lazım şuan homeless'ım ;)
Eğitim