"Önemli olan güzel şeylere değer verme tercihi. Seni aşağı çekebilecek her şeyin üstüne çıkma tercihi.Istrabın gözlerinin ta icine bakıp .....sonra da ona hareket çekme tercihi."
"Ben de dünyamı renklerle doldurmaya başladım. Çünkü Max Neşe her şeyin ilacıdır, demişti.Bunun nasıl yürüdüğünü öğrendikçe neşenin kümülatif (birikerek artması) olduğunu hissettim.Önemli olanın büyük bir şey bulmak değil, toplayabildiğin kadar küçük parça toplamak olduğunu anladım."