Güzel bir kitapti gerçekçi acı ve hüzün dolu..Akici olması olayların merak uyandirmasi sayfaları hızlıca çevirmeye neden oldu ️Okuyun pişman olmazsınız
"Bu çocukların ne ten renkleri ne dil ne de kültürel f arklı lıkları umurlarında, diye içinden hayranlık duydu Laura. Onlar sadece çocuk ve birlikte eğleniyorlar. Evet, kim bilir, belki günün birinde bu dünyayı daha iyi bir yere gerçekten dönüştürebilirler."
Beğenmedim..Çok yavaş bir kitapti..Kafa karıştırıcı bir çok isim vardı özellikle sonlarına doğru..Sürükleyici olmaması ve konusunun belirsiz oluşu okunmaya değer kılmıyor kitabı..