Yorum, ileti, alıntı vs. gibi paylaşımlarımı takipçi ve puan kazanmak ya da listenin üst sıralarında görünmek için değil de gerçekten hoşunuza gittiği için beğenin. Lütfen!
"...bekaret kavramının, hem Batı'da hem de Doğu'da, toprak ağasının ilk gece hakkını korumak için geliştirilmiş bir gelenek olduğunu söyleyeyim." (Doğu'da böyle bir hak olduğunun bilgisi yoktu bende.)
"Vahyin ilk cümlesinin 'oku' ile başlaması son derece anlamlıdır. Aynı zamanda 'oku' ifadesi bir emirdir, ertelenmemesi gereken bir görevdir; insana sorumluluk yükler. İnsan için, iç ve dış aleme serpiştirilen işaretleri görmek, okumak ve sonuç çıkarmak temel bir görevdir."