Hikaye o kadar gerçekçi ki gerçek hayata dönüp o belgelerin nerde olduğunu öğrenmek istiyor insan.Klasik şeyler demeyeceğim akıcıymış sürükleyiciymiş ne desek boş açıp okuyacaksın ve maceran başlayacak belki de kitapta yazan kiliselere bakacaksın internetten belki de tapınakçıları araştıracaksın kısacası insan bir kitaptan daha fazlasını öğreniyor sıkılmadan usanmadan.Şunu demeliyim ki bütün öğretmenler iyi şeyler öğretmeyebilir bu yüzden anlatılanlara bağlanmadan önce araştırmak daha iyidiR.TEmiz bir gelecek için..;)