Alyoşeçka

Alyoşeçka
@Alyosecka
... benim gözlerim görmeseydi de hayatta kalırdık dedi doktorun karısı. Dünya yaşayan körlerle dolu."
Sayfa 298·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dünyada yaşamın hala sürdüğünü, o dünyada kendisine bir yer olup olmadığını düşünmüştü."
Sayfa 285·Kitabı okudu
"Kelimeler böyledir işte, fazla gizlerler kendilerini, birbirinin peşine takılırlar, nereye gittiklerini bilmez görünürler ve ansızın, ikisinin, üçünün, veyahut dördünün birden, kolayca ortaya çıkmasıyla, bir kişi zamiri, bir zarf, bir fiil, bir sıfatla, karşı konulamayan bir heyecan tenimize ve gözlerimize yükselir, duygularımızın sukûneti bozulur, bazen de sinirlerimiz dayanamaz buna, çok tahammül etmişlerdir, sanki bir zırh kuşanmış gibi her şeye katlanmışlardır."
Sayfa 283·Kitabı okudu
"Bir gün gözlerim yeniden görmeye başlarsa, başkalarının gözlerinin içine bakacağım, ruhlarını görebilecekmişim gibi... Ya da özlerini, nasıl adlandırıldığının o kadar önemi yok. ... Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz."
Sayfa 278·Kitabı okudu
"... hayattaki her şey gibi, zamana zaman tanırsanız her şeyi çözümler."
Sayfa 243·Kitabı okudu