Dünyanın büyük kısmı kafayı yemişti.
Geri kalanlar da öfke içinde yaşıyorlardı.
Ha bir de ne kaçık ne de öfkeli olmayıp, sadece salak olanlar vardı.
Hiç şansım yoktu yani. Hem de hiç.
Sadece oturup sonumun gelmesini bekliyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama işe yaramadı.
Dünyadaki herkes boku yemiş durumdaydı aslında.
Yaptığı işten karlı çıkan hiç kimse yoktu. Yalnızca kazanç yanılsamaları vardı insanların elinde. Hiçbir şey elde
edemeyeceğimizi bile bile bir yerlere koşturup duruyorduk.
Günden güne hayatta kalmayı başarmak biricik amaç haline geliyordu.