F="ağlayınca ne oluyor ki?" Diye sordum safça.
Küfreder gibi hoşnutsuz bir suratla,
G="o zaman yalandan da olsa sana kötü davranamıyorum!" Dedi sertçe
F="artık hep ağlayacağım"
G="gebertirim!"
G="her ne kadar bir ördeğe benziyor olsada" neden alınganlık yaptığımı bile bilmiyordum ama suratım asıldı.
F="çirkin bir ördek mi?"
Gurur gülmemeye çalışarak dudaklarını birbirine bastırdı.
G="çirkin olmanın yakınında bile değilsin"
+ "bu kadar acımasız olma, ben sensiz nefes bile alamıyorken karşıma geçip bana bunları söyleme"
-"Ama gerçek bu! Size olanlar umrumda değil ne size ne de yaşadıklarınız umrumda. Sizin beni sevdiğiniz kadar sizi sevmiyorum, kolaylıkla unutulan birisiniz."
+"zamanla unutursunuz"
-"zamanla unuturum,öyle mi? Demek zamanla unuturum" gözlerinde suçlayıcı bir ifade oluştu.
"Sen gerçekten acımasız bir kadınsın."