Fakat ben , sıradan biri olarak, neden bir savcının rolünü üstlenmeye niyetleneyim ki? Böyle bir durumda savunma yapmayı ve başkalarını yargılamaktansa, onları anlamaya çalışmayı tercih ederim.
Bir kadının bazı zamanlar kendi iradesinin ve yargı gücünün ötesinde gelişen birtakım gizli güçlerin esiri olabileceği gerçeğini reddetmenin,aslında kendi içgüdülerimizi ve doğamızdaki şeytani unsurları bastırmak adına gösterdiğimiz bir refleks olduğunu, pek çok insanın böyle yaparak kendini daha güçlü, daha temiz ve "kolay baştan çıkarılanlar " dan daha ahlaklı hissetme keyfine ulaştığını söyledim.