"...
O daima beni görüyordu. Ya bu taniktan intikam almak veya ölmek istiyordum.
Herseyi ve insani gören Tanri; bu Tanri'nin ölmesi gerekiyordu, Insan böyle bir taniğin yasamasina dayanamaz."
"Siz yükseliş istediğiniz zaman yukariya bakarsiniz. Bense aşağiya bakarim. Çünkü ben yükselmişim. Sizden kim ayni zamanda gülebilir ve yükselmiş olabilir? En yüksek dağa cikan, bütün dramlara ve kötü kederlere güler..."
"Azgin bir disinin rüyasina girmektense bir katilin eline düsmek daha iyi değil mi?
Ve su erkeklere de bakin; gözlerinden, dünyada bir kadinla yatmaktan daha iyi birsey olmadigi okunuyor.
Ruhlarinizin dibi bataklik. Batakliklarinin bir de zekasi varsa, ne yazik!
Bari hayvan olarak mükemmel olsaydiniz. Fakat hayvan olmak icin masum olmak gerekir.
Duygularinizi öldürmenizi mi önereyim? Duygularinizda namus öneriyorum."
"Uyku kolay sanat degildir. Onun hatiri icin bütün gün uyanik durmak gerekir.
Gündüzün kendini on defa yenmelisin; bu iyi bir yorgunluk verir ve ruhun uyusturucusudur.
Yine on defa kendinle barismalisin, cünkü yenme acidir ve barismayan kötü uyur.
Gündüzün on gercek bulmalisin, yoksa gece de gercegi ararsin ve ruhun ac kalir.
Gündüzün on defa gülmeli, neselenmelisin. Yoksa geceyin mide, bu keder babasi, seni rahatsiz eder."