...
-Hoşuna gidiyor mu?, Nereye gitsen evini de götürüyorsun?
*Evet neden olmasın? Senin yaptığın daha zor olmalı. Yeniden hiç yoktan bir ev kurman gerekiyor.
-Belki bu sefer işleri doğru yaparım.
*Ne demek istiyorsun?
- Belki burada kalırım.
...
-Ne var?
- Hiçbir yere ait olman gerektiğini düşünmüyor musun?
*Bedeli büyük oluyor. İnsanların senden olan beklentilerine mahkum oluyorsun...
*Hayır.
-Bu o kadar kötü mü?
-İnsanların senden bir beklenti içinde olmaları?
....