"İşin asalı ikimizin de güzel ve iyi şeyler hakkında bilge olmadığımız kesin. Buna rağmen ben ondan daha bilgeyim, çünkü o hiçbir konuda bilge olmadığı halde kendini bilge sanıyor, ben ise hiçbir konuda bilge olmadığım halde bilge olduğumu düşünmüyorum. Ben ne bildiğimi biliyor, ne de bunu düşünüyorum. Bu konuda ben ona karşı daha öndeyim."
Devrime inandım, yürekten inandım. Okudum fırsat buldukça. Çünkü derler ya, eğitimmiş her şeyin başı... Fakat asıl kazmayı vururken madene, saçılırken etrafa kıvılcımlar, aklım o zaman eriyordu olan bitene. Ne çok ölü vardı. Ama burada kalmayacak elbet. Ve ben onlara diyeceğim ki: "Devrim yaparken yelpaze sallanmaz!"