AnaLucia

AnaLucia
@AnaLucia
En azından ben katilimi tanıyorum fakat sen birgün hiç sevilmediğin yüreklerde kimvurduya gideceksin... Yılmaz Güney
Reklam
Eskiden derdim ki; insanın başına gelebilecek en kötü şey bir gün yapayalnız kalmasıdır. Öğrendim ki hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır.
Geri dönersem, daha beter ! Aynı korkunç yollardan bir kez daha geçmem gerekecek. Oysa ilerlersem yolun düzeleceği umudu var. Oriana Fallaci

AnaLucia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·361 syf.·
2020 124. kitabı
Tess Gerritsen
8.2/10 · 2.681 okunma
Öğütler ancak öğüt verene yararlıdır. Oda vicdanındaki yükü azalttığı için... Trevanian
Reklam