Açıkçası ilk iki kitaba hakaret gibi geldi. Yazar sanki zorla yazmış gibi içine girememiş kitabın bizi de sokmuyor. eskiden boranın nazlını bir kişiliği vardı şimdi ise bom boş kişilikleri yok toksik bir ilişki yüzümü buruşturarak okuyorum maalesef benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu ruhları alınıp ikisi de aynı olmuş gibi asla ama asla içine giremiyorsun boş boş sayfa çeviriyorsun vakit kaybı maalesef üzülerek diyorum ki
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!