iki buçuk senedir burda olan biri olarak merak ettiğim bir soru; burayı neden facebook duvarı gibi kullanıyorsunuz? şarkı paylaşımı ve benzeri şeylerin itici olduğunu düşünmüyor musunuz hiç? belki okuduğunuz kitapların uzunca cümlelerini yazmak da zor geliyor olabilir tabii...
popüler cümleler daha çok beğeni alıyor, ama nitelikli cümleler iki-üç beğeni ile sınırlandırıyor.
umarım günün birinde nitelikli kitap okuyabilirsiniz.
başarılar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kalamış’ta Balıkçının Meyhanesine girdim
ve Sait Faik’le tatlı tatlı konuşuyorduk
ben hapisten çıkalı bir ay olmuştu
onun karaciğeri sancılar içindeydi "