Geceninkızı

Öylece kaybolsam yok olsam bu dünyadan kim üzülür arkamdan sevdiğime kırılmak yerine canımı vermeye razıyım...
Reklam
Kaybolurdum gözlerinde...
Müzik
Gözlerinde yaşamak isterdim her daim aşık aşığını bulur derler sen beni bulabilirmisin
Kardeşimiz uzi seviyosa bizde severiz biz kardeşiz birbirimizin sevdiğini sevmezsen kardeşleğin ne anlamı var kardeşim dinliyosa benim dinlemem mümkün değil onun her sevdiğini severim canım kardeşim seni çok seviyorum iremim 💖@Bilen_yokk
Yoruldum ben çok yoruldum artık bittim... Gecenin karanlığında kayboldum...
Reklam