Yurtta kaldığım için on ikide kutlayamadım özür dilerim yağmuşum iyiki varsın iyiki doğdun ömrüm iyiki tanışmışız iyiki tanımışım seni bitanemm kardeşlerin bitanesi nice mutlu beraber yıllara inşallah seni çok seviyorum yağmuşum umarım hep beraber geçireceğimiz bir sürü yılımız olur🫂🤍💖💓
@Yagmusunuz