Eda

Eda
@Angel_of_deathh
Pp real' Boş yapıcaksan yazma knk
Pişşt gelsene konuşalım çiok sıhıldım hdksk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Delilik öyle kolay olsaydı ben yılarımı vermezdim 😌🙌
Bi yolu var ve kimse üzülmez 🙌😌
İnsan ve Duygular
01:06
~Dünya'yla barışsam ne olacak ben daha kendimi affetmiyorum...
Şarkı sözü